13 maart 2018
Wijnhaven, Turfmarkt 99, Den Haag

Inclusief leiderschap

Wat betekent inclusief leiderschap? Welke institutionele veranderingen zijn noodzakelijk om tot inclusieve organisaties te komen, inclusief organisaties voor hoger onderwijs? Een inclusief klimaat vraagt vaak verandering van het institutionele beleid, structuur en activiteiten om de diverse talenten van allen te maximaliseren. Internationale sprekers zullen met je delen en discussiëren hoe leiderschap kan worden ontwikkeld en geïmplementeerd op alle niveaus om meer inclusieve organisatie culturen te creëren.

Gratis, registreer hier

13.15 Welkom/ Introductie door prof. Judi Mesman, decaan Leiden University College The Hague13.30 Programma gepresenteerd door Kamran Ullah, journalist en alumnus Bestuurskunde’

Sprekers:

• Simon Woolley, mede-oprichter en directeur van de Operation Black Vote
  • Mischa Thompson, Commission on Security and Cooperation in Europe,  ‘Helsinki  Commission’
  • Alex Johnson, senior beleidsmedewerker voor Europa en Eurasia bij de Open Society Foundations in Washington, D.C.
  • Lora Berg, Senior Resident Fellow, Transatlantic Leadership Initiatives, German Marshall Fund