30 september 2016
Tivoli Vredenburg

BETWETER Festival: Utrechts eerste Science Festival

Op vrijdag 30 september presenteert de UU in TivoliVredenburg het BETWETER Festival. Een gloednieuw science-festival voor iedereen die buiten de gebaande paden wil denken. Naast headliners als Jan Jaap van der Wal, Remy van Kesteren en het Broken Brass Ensemble, biedt het festival vooral héél veel Utrechtse topwetenschap.

Op Betweter – een samenwerking tussen de UU, HKU en UvH – staat de mens centraal. Samen met wetenschappers analyseer je het lichaam, de psyche en het gedrag van de mens – haar behoeftes en haar verlangens, haar lichte én haar donkere kanten. Uit een doorlopend programma van interactieve experimenten, performances, films, lezingen en talkshows, mix en match je zelf een route bij elkaar, met je eigen vragen en verwondering als rode draad.

• Datum: Vrijdag 30 september 2016
  • Tijd: 19.30 – 01.00 uur
  • Locatie: meerdere zalen in TivoliVredenburg
  • Tickets: 10 euro via TivoliVredenburg

Lees meer op de nieuwspagina van de Universiteit Utrecht of op de website van BETWETER.