3 november 2016
Raadzaal

IOS Lecture met Sarah Carmichael

Het strategisch thema Institutions for Open Societies (IOS) van Universiteit Utrecht organiseert maandelijks een speedlecture om de nieuwste onderzoeksontwikkelingen binnen het thema te delen. Belle Derks and Henk Kummeling zijn verantwoordelijk voor de invulling van het jaarprogramma. De lezingen zijn speciaal voor onderzoekers, masterstudenten en geïnteresseerden rondom Institutions for Open Societies en zijn gericht op het delen, uitwisselen en verbinden van onderzoek, kennis en mensen. De eerste volgende lecture is met Sarah Carmichael op 3 november van 16:00 tot 16:45 uur, vanaf 16:45 is er een borrel. Meer informatie kunt u vinden op de Engelse nieuwspagina van de Universiteit Utrecht.