De nieuwe Pandora is uit!

De nieuwste Pandora is – nu alweer – onderweg! Met daarin onder meer een interview met Tanja van der Lippe en Anneke van Doorne-Huiskes, en gastbijdragen van o.a.:

• Ingrid Molema (hoogleraar Levenswetenschappen aan de Rijksuniversiteit Groningen/UMCG en voorzitter van het LNVH);
  • Leen Dorsman (profileringshoogleraar universiteitsgeschiedenis);
  • Pieta van Beek (wetenschappelijk onderzoeker en vertaler van het werk van Anna Maria van Schurman);
  • Laura Bello Cartagena (student Earth System Governance); en
  • Bas Nugteren (directeur Sonnenborgh).

Je kunt Pandora deze week in je postvak of brievenbus verwachten. Heb je het tijdschrift niet ontvangen en/of wil je een extra exemplaar? Laat het ons weten! Ook aIs je, naar aanleiding van de inhoud van deze Pandora, wilt reageren of als je een idee hebt voor een gastbijdrage, horen we graag van je.

Bekijk de WWWeetjes van Pandora 2017-maart hier

Lees meer in onze nieuwsbrief of bekijk de nieuwste Pandora in ons archief (link opent in hetzelfde venster).

We wensen je veel leesplezier!
Hartelijke groet,
Christine Geense & Anne-Marie van Gijtenbeek