Agenda

Laatste kans! Schrijf je in voor workshop Persoonlijk profileren, Netwerken of Creatief denken

Afgelopen november organiseerde de Universiteit Utrecht het ‘DevelopMEvent‘: een middag volledig in het teken van jouw professionele ontwikkeling. Heb je het event gemist? De drie best beoordeelde workshops worden op 2 februari herhaald in de binnenstad.

(Noot van de redactie: de informatie in dit bericht is integraal overgenomen van deze bron.)

1. Persoonlijke profilering: de kracht van onderbewuste beïnvloeding – Zabeth van Veen
We hebben slechts een milliseconde nodig om indrukken van elkaar op te doen en we koppelen daar direct waardeoordelen aan, vooral gebaseerd op uiterlijk, houding en uitstraling. Haal het beste uit je performance en ontdek de kracht van onderbewuste beïnvloeding aan de hand van praktische inzichten! Zabeth van Veen is veelgevraagd deskundige en spreker op het gebied van imago en professionaliteit.

2. Creatief denken – Marenthe de Bruijne
Binnen en buiten ons werk hebben we vaak veronderstellingen waar we niet meer actief over nadenken: zo is het nu eenmaal. Maar wat als we dat doorbreken? Leer op een creatieve manier te denken en kom tot innovatieve ideeën en oplossingen!

3. Netwerken, waarom zou ik? – Frederike Boonzaaijer
Al jaren wordt er geroepen dat netwerken zo belangrijk is voor je carrière. Maar waarom eigenlijk? In deze workshop staan we stil bij de zin en onzin van netwerken. Wat is netwerken nu precies? Wat kan het je opleveren? En hoe begin je dan? Frederike Boonzaaijer neemt je mee in wat netwerken kan betekenen in jouw situatie.

De workshops worden gegeven van 15.30 tot 16.45.

Via dit formulier schrijf je je direct in voor de workshops. Deelname is gratis, maar vol is vol!