4 september 2018
Academiegebouw Universiteit Utrecht

Netwerkbijeenkomst over doorbreken van glazen plafond

VanDoorneHuiskes en Talent naar de Top organiseren een nazomerse netwerkbijeenkomst op 4 september 2018. Zij presenteren de publicatie ‘Scherven brengen geluk, doorbreek je glazen plafond’. De publicatie is tot stand gekomen door de gegevens die topvrouwen met de unieke Female Career App hebben verzameld over werving en benoeming op weg naar de top.

Moderator Sybilla Dekker interviewt topvrouwen over hun weg naar de top en ‘good practice principles’ die zij willen delen. De auteurs brengen hun boodschap over in een TED Talk en natuurlijk krijgt iedereen een exemplaar van de publicatie.

• 15.30 Inloop
• 16.00 Welkom door Sybilla Dekker, minister van Staat / vm vz Talent naar de Top
• 16.15 TED-talk ‘Scherven brengen geluk’ door de auteurs
• 16.30 Sybilla Dekker interviewt topvrouwen over hun weg naar de top
• 17.00 Interactieve discussie deelnemers Female Career App
• 17.30 Uitreiking publicatie en netwerkborrel op de patio

Aanmelden bij VanDoorneHuiskes of Talent naar de Top. Deelname is kosteloos. Maar vanwege het beperkt aantal plaatsen geldt een vergoeding van €95,- ex BTW bij niet melden van verhindering uiterlijk 31 augustus 2018.